February 2, 2010

Ice Cube Before and After : God Bless America


Kinda blows my mind to go from this:



And let's not forget about the classic lyrics of NWA's Gangsta Gangsta

"Here's a little somethin' bout a nigga like me
never shoulda been let out the penititary
Ice Cube would like ta say
That I'm a crazy mutha fucka from around the way
Since I was a youth, I smoked weed out
Now I'm the mutha fucka that ya read about
Takin' a life or two
that's what the hell I do, you don't like how I'm livin
well fuck you!
This is a gang, and I'm in it
My man Dre'll fuck you up in a minute
With a right left, right left you're toothless
And then you say goddamn they ruthless!
Everwhere we go they say [damn!]
N W A's fuckin' up tha program
And then you realize we don't care
We don't just say no, we to busy sayin' yeah!
To drinkin' straight out the eight bottle
Do I look like a mutha fuckin role model?
To a kid lookin' up ta me
Life ain't nothin but bitches and money.
Cause I'm tha type o' nigga that's built ta last
If ya fuck wit me I'll put a foot in ya ass
See I don't give a fuck 'cause I keep bailin
Yo, what the fuck are they yellin".....





to this:



Oh the irony of a line like "Do I look like a mutha fuckin role model?"





1 comment:

  1. Are We Done Yet? was on TV as I was doing shit last week and that thought struck me again for the 1000th time. At least I know who to ask the immortal question, How do you get to family movie man from "Why did I bang her? Now I'm in the closet looking for the coat hanger"?

    ReplyDelete